Gona

Tråkigt tråkigt..

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!

Tänkte börja berätta lite om mig själv men ja e så jäkla hjärndöd just nu så jag kommer inte på nått o skriva haha så ja får göra det sen istället..kan berätta om min tråkiga dag ist? jaa dt gör ja :D

Jag går på Donnergymnasiet, vilket innebär att på onsdagar har vi ingen skola (YEAY!!) men olyckligtvis var jag ändå tvungen o släpa mig till skolan eftersom jag var tvungen och träffa en klasskamrat för o göra klart för en redovisning som vi ska ha imon! Stressigt var det, kom en timma försent (skulle va där halv 11 men va där halv 12)och han hade suttit länge o väntat på mig där, men jag va hungrig så jag lämnade honom där o gick ner med Mariama och åt istället, vi tog ju vår tid som vanligt vilket ja inte tror vår klasskamrat gillade speciellt mkt, men vafan man måste ju få äta i lung & ro haha!
Iallafall till slut blev vi klara o stack upp till skolan igen men där hände ju inget för vi samlades bara en massa o börja tjöta istället för att plugga! Men till slut grävde ja mig in i massa papper med hörlurarna på och fick gjort lite, då var alltså kl typ halv 3 och klasskompisen stack hem och jag drog till stan med Mariama & Mantana för och hjälpa dom med deras marknasundersökning men dt gick inte så bra haha så jag sa hejdå till dom och gick en runda själv för o shoppa lite..fynda lite grejer faktist, hittade två färgglada linnen, en sötsöt t-shirt och en klänning till mamma!

Skulle faktist egentligen gå tidigt från skolan idag o dra till sjukhuset med blommor till mamma som opererades idag men mamma va klar väldigt fort och fick åka hem direkt efter o ja hade massa plugg ju så dt blev inte av tyvärr :( men har bestämt mig för att hjälpta till en massa hemma nu iaf eftersom hon behöver vila!

Just nu pluggar jag som bara den (elr ska göra det efter detta inlägg då..) för vi ska va klara innan kl 21.00 har vi bestämt..sen börjar ju Grey's Anatomy YEEEEEAY!! Längtat sååå efter den!! o sen måste ja ju duscha o föna håret o läsa lite ur min kära bok..åh *gäsp* GE MIG LOV!

Pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: