Gona

Sorry mates!

Kategori: Allmänt

Dålig uppdate I know, men haft sååå mycket o göra! Kom precis hem, följde Shabbu hem tillsammans med broshan. Vi har pluggat sen typ 7! Men vi är klaraaaa and ready! Fan va skönt..MEN det betyder inte att jag får sova peacefullt nu, nejnej måste göra mitt hemma-spa innan jag sover! För stackars lilla jag, har gått o fått utbrott i ansiktet preeeciiis innan jag ska på fest, jag beskriver det som att det ser ut som "rivmärken" i mitt ansikte, men Shab vill inte hålla med mig. 4 utslag som gör jätteont (det är finnar men det låter så äckligt så låt oss kalla det för utslag haha) o nu sitter jag här, men en på pannan, två på vardera kinder och en typ här!? *pekar* Jobbigt!!! Brukar inte bli såhär wtf..Iallafall får hoppas på att det hjälper liiite iallafall..

Här kommer bilder från dagen!


Plugga på på svenskan!

Maia och jag på svenskan hihi..

Men Rooooooda vafan hahaha

Plugg plugg plugg

Här skulle man lämna hem Shabbu..


Nej nu måste jag hoppa in i duschen!! PUSS & GODNATT!!


Här sitter man med en skön varm bastumask o jordgubbs-hårmask två på natten o löjlar sig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: