Gona

Sorry guys!

Kategori: Allmänt

Sorry för dålig update! Men haft mycket att göra faktist..haha elr inte.
När jag kom hem från stan så hjälpte jag mamma lite med tvätten sen gick jag över till farmor och åt middag, sen råka jag somna på hennes soffa i några timmar - skönt. När jag vakna drack vi varsin te och titta på TV. Efter det kom jag hem och vek miljader med kläder som mamma hade tvättat. Mamma ville inte att jag skulle göra någonting eftersom jag städat hela hemmet men tyckte synd om mamma så har försökt göra så mycket jag kunnat idag.
Ikväll är det åter igen bara vi tre hemma, mamma, lillebror och jag :D. Några e på bröllop andra är ute hehe..

Imon blir det träning med Mirna runt 3, ska bli skönt att träna, dt va länge sen sist. Men först ska vi till stan =)
Förresten imon kommer också min farbror hit med sin son Victor, ska bli kul! De bor i Schweiz..synd att jag inte hunnit lära mig prata liiite franska åtminstone, min kusin Victor kan nämligen inte alls så mycket albanska så det blir ganska svårt och kommunicera med honom, men vi förstår varandra ändå alltid, han är så söt! Och kommer bli såå snygg när han blir stor! Lägger in bilder nån dag på honom :)

Nu ska jag poppa lite smörpopcorn för mamma har gjort färdigt te och finns det något bättre än te med popcorn? Ja det finns det faktist haha men det är muuumsigt iallafall..

Lägger in lite bilder också..


Ja, hon är lika sjuk i verkligheten som på bilden..om inte mer..hihi <3


Mirna & Jag..Hon är änglalik jag vet men hon är egentligen en riktig djävul!! hahaha kärlek mirna (L)


Itman, Amir, Jag & Nina - Bättre får man ju leta efter.. (+ Mirna&Shabbu ofcourse)


You make me feel good babes! Gangbang (L)

Godnatt babes, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: