Gona

Söndag..

Kategori: Allmänt

Hej bloggen :D

Sorry för dålig uppdatering men hann inte blogga imorse:P Kom precis hem, är helt död! Jag & Shabbu har nämligen haft en powerdag haha, vilket innebär att man ger bort all power man har, vill ni veta hur? Jo man gymmar ihjäl sig i en timma sen drar man o simmar i någon km!!! Som sagt är heeelt jävla död! Men eftersom vi kände oss så duktiga så belönade vi oss själva genom att äta middag på en kina resturang - MUMS :D! Synd bara att jag kom hem o såg att mamma hade lagat väääldigt god mat! Jag är så glad att jag packade ner allt som behövdes igår istället för idag, så imorse när jag vakna runt 12 så kunde jag bara chilla fram tills det var dax att möta Shabbu! (elr sa jag inte att jag inte hann blogga? jo men datan var faktist hela tiden upptagen d var därför!)
Menmen..nu blir det duschen för mig eftersom vi inte hann duscha riktigt efter att vi simma..sedan blir det: 
- Fixa CV:n
- Träna på svenskatexten
- Göra spanskaläxan

Sen när jag är fri från dessa plågor (haha är väldigt lat..) så får ja mysa framför TV:n yeay :D haha hörs senare!
PUSS!

Shabbu & Jag
såhär snygga är Shabbu & jag när vi gymmar...hahah (a)

                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: