Gona

Slampe & slampa?

Kategori: Allmänt

Har länge funderat över en sak..Kan man kalla en kille för slampa? bodde det inte typ hete slampe då? eller nått sådant..eller är det möjligtvis ordet 'Player' som är för manliga slampor? Det hoppas jag inte! I dagens samhälle är ju en player en tuffing som har massa tjejer. (Kan det hända att de förknippat ordet med Casanova? I don't know but I sertenly don't like it!!!) Hur kan en människa bli glad över att bli kalla för player? Om någon skulle kalla mig för player skulle jag bli sårad! En player är ju en 'lekare' = en känslokall, hjärtlös idiot? Inser man inte det? Hur coolt är det o byta tjej varje gång man byter lakan? J.A.G F.Ö.R.S.T.Å.R I.N.T.E!!! Grejen är ju den att om vi tjejer skulle börja byta killar hit & dit så är vi ju SJÄLVKLART slampor, varför är det så? Problemet är ju att jag själv är en sån som dömmer, om jag hör om en tjej att hon haft sex med massa killar o hit o dit så är den här tjejen en slampa för mig, MEN skillnaden är att jag tycker även en kille som har sex med massa tjejer är en slampa! Folk kan uppfatta detta som någonting roligt o börja skratta men vadådå? Vi tjejer är ju lika mycket människor som killarna? Så varför kan vi va slampor o inte dom?
Men man kan tro att vi utvecklats liiite åtminstonde nu, eftersom även tjejer kan bli kallade för players, men vafan!?
En tjejs (sån här som vi kallar slampa) känner ju sig oftast ganska stolt eftersom hennes kompisar berömmer henne o kallar henne för player o hon njuter självklart av sin makt och tycker att hon är asgrym o snygg som fan! Men man kan undra, är dessa tjejer & killar bara helt IQ-befriade eller har dom absolut inget självförtroende? Jag skulle gissa på det sistnämnda.
Jag tycker att man bodde införskaffa ordet slampe, elr slampo, slampi whatever! Någonting som står för en manlig slampa! Eller ska man kunna kalla alla för slampa, oavsett kön..nånting bodde det iallafall heta..killar bodde också delta i slampsystemet..

ELLER så skulle man också kunna avskaffa ordet slampa helt & hållet!! Yes det tror jag mest på!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    shiit va nice o bo där assa :) lite avis på dig nu..

    puss

    2008-10-27 | 23:34:46
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • Emelie säger:

    sv: tack så mycket (: , du har oxå en väldigt fin och brra blogg !

    2008-10-28 | 00:07:01
    Bloggadress: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: