Gona

Skön kväll!

Kategori: Allmänt

Oh gud va varmt det är! Vafan e detta, ena minuten är det stekhet o andra minuten skakar jag av kyla!?
Iallafall, sitter i mina myskläder och har det mys haha vi gick inte till bio, ingen av oss pallade gå ut i det här förskräckliga vädret!! Usch haha, hahaha mirna kom förbi mig för en stund sen o hon hade dragit på sig sina gummistövlar, till försvar hade hon "men det regnar ju ute" okej inget fel med det..men med tanke på att hon bor endast några få meter ifrån mig så va det lite roligt haha! Hon kunde inte stanna länge så hon kommer förbi för kläder imon ist :)
Nu sitter jag o laddar ner filmer, va tråkigt att ja inte kan hitta alla ja vill ha! Laddat ner 'Mirrors' nu uuh va kul haha! elr hemskt egentligen eftersom det är en skräckis men ja är en filmälskade så dt blir kul hehe :p

Faan va ja längtar till TV i mitt rum daaah, liksom det är 2008 vem har inte tv i sitt rum? hade först tänkt o köpa en vanlig gammal TV bara nått o ha i mitt rum men eftersom pappa e här snart så bodde ja väl få en liten söt plattskärms TV eftersom ja e så duktig haha :P Ne men idag blir det film i mammas mysiga rum iallafall!

Juste! Idag räkna jag ut hur mycket skolan kommer kosta för mig i USA, och om ja går utbildning i 6 år så blir det typ 1 miljon!! Haha mycket pengar de, men ska försöka att låna så lite som möjligt! Eftersom jag ska till Schweiz och jobba i ett år, och lönerna är skyhöga där och + att pappa lovar att alltid stötta mig o hjälpa till med att betala min skola så, så ska det nog gå bra!
Faaaan vill åka nu! Syrran tyckte att ja skulle åka dit nästa år och gå ett high school year där men när min syster kläckte idéen för min mamma sa hon: OH HERREGUD ALDRIG! Haha ni förstår, min mamma är nog en av dom oroligaste mammorna on the earth! Det har nog aldrig hänt att jag har gått iväg på en fest eller liknande och mamma inte kommit ut i trappuppgången och talat om för mig att jag ska vara försiktig även fast hon sa exakt samma sak innan jag gick utanför dörren!! hahaha rolig är hon, min mamma. Ibland kan det vara jobbigt, som fan..förut önskade jag att hon inte skulle bry sig så mycket, men nu är jag glad att mamma är sån! För tänk på människor som har föräldrar som inte alls bryr sig om vart du ska, va du får för betyg, vilka du umgås med osv..

Nu har ja lust och göra ett hemma-spa! Men måste planera områderna HAHA asså va ja ska ta mig an..hmm
Det blir nog detta:
- Ansikte (mask o allt va det innebär)
- Hår ( hårmask/inpackning)
- Naglar (eftersom dom är så korta får ja bara måla dom med nån rolig färg:P)
..sen måste ja ju peela kroppen eftersom jag vill lägga brun-utan-sol ikvällllll jaja får se hur de blir me dt haha nu blir det iallafall spa höhö va mysigt :D

Hörs senare, PUSS!!


Santa Monica

Oh baby baby baby, here I come

Kommentarer

  • ANGELICA säger:

    Fan vad cool blogg :D Puss.

    2008-10-10 | 22:00:24
    Bloggadress: http://angos.blogg.se/
  • han dära tyngaste säger:

    shiit skryver du blogg så där yaao fett tungt

    2008-10-11 | 11:48:59

Kommentera inlägget här: