Gona

Skön dag!

Kategori: Allmänt

Släng sushi i väggen - det blev kebabtallrik! Haha ne men ingen va på min sushi-prövning så det får bli en annan gång! Kom hem för en stund sen, var o hälsa på Nina en stund o åt supergó blåbärspaj som jag älskar! Vi såg på massa bilder o gissa om man blev avis?
I stan idag var det asskoj! Shabbu gick iväg efter ett tag så var det bara jag o Maia o jag shoppade lite grejer men bilder på det jag köpte lägger jag in sen, syrran & behare har nämligen låst in sig i mitt rum så jag orkar inte knacka haha..
Fan va ALLA ska på halloween-partyn ikväll!! Är det ingen som går imon? & när ÄR egentligen halloween? Igår, idag elr imon? I don't get it.. Vi ska iallafall fira den imon!
Vet fortfrande inte vad jag ska klä ut mig till, frustrasion? eh aa..

Kom hem från stan med Maia runt halv 8 sen blev det jättegod mat mamma hade lagat sen sprang jag över till morbrors lägenhet o kolla upp hur han fixat det, guuud va fint det va! Han har lovat mig att jag ska kunna använda hans lägenhet när ja vill bjuda hem kompisar o så..så om jag ser fram emot? typ :)
Juste hahaha så kul, dom har ju öppnat en ny stor Weekday-butik där var Victoria Arena låg o när vi va där inne så kommer en butiksbiträde fram till mig o ler stort o räcker ut sin mobil till mig o säger "säg hej till honom! hahaha han är min arbetskollega säg hej nu!" ja ba eh ok.."Hej?" mannen i luren "ehm..Heeeej" o ja bara står där..så jävla weird haha :s

Ne men det va skoj! Slänger som sagt in bilder sen med vad jag köpte..& även bilder från dagen (i detta inlägg då)

PUSS!!

Först var det mat

Min underbara kebab-tallrik!

Shabbu

Maia
Sedan blev det shopping

Dom försökte täcka mig medans jag bytte om i världens konstigaste och obehagligaste garderob!!!

Maia paia!
Sen gick man över till Nina..och på bilderna nedan är vi påväg hem därifrån!

Nina & Mirna

Mirna & Jag som ser astjock ut(!)

Nina gjorde det väldigt klart för oss att hon INTE ville ta kort..

Mirna hahaha (L)

Kameran envisades med och framföra dåliga bilder på mig!!

Kommentarer

  • IVO säger:

    party party imon :D

    2008-10-31 | 23:11:16
    Bloggadress: http://mrki.blogg.se/
  • Z A K I Y A säger:

    haha tack så mycket, för ett tag sen då jag hade ljusare hår var det många som tyckte det. personligen tycker jag inte det men jag blir glad av att höra de :D haha



    föresten snygg blogg :)

    2008-10-31 | 23:31:55
    Bloggadress: http://zakc.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha tack så mycket, för ett tag sen då jag hade ljusare hår var det många som tyckte det. personligen tycker jag inte det men jag blir glad av att höra de :D haha



    föresten snygg blogg :)

    2008-10-31 | 23:33:39
  • IVO säger:

    hehe nee jag tror inte det..

    inte planerat det än iaf :D

    2008-11-01 | 00:07:58
    Bloggadress: http://mrki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: