Gona

SKOLAN! IT'S KILLING ME!

Kategori: Allmänt

Klockan är halv 6 och jag sitter fortfrande i skolan!!!!! Har suttit här i snart 7 timmar!! Oh herregud är helt slut! Har hållt på med min svenskauppsats hela dagen och är snart klar. Sanet och resten av gänget gick precis och är sitter jag & Mariama helt ensama i tystnaden, känns som vi är ensama i skolan..läskigt! Men så hör vi svagt lite spelande instrument så esteterna är ju still here..;P

Var nere o köpte solkortet förut som jag sa att jag skulle göra, samtidigt som jag köpte en saftig mumsig baguett!! Påvägen hem ska jag köpa jeansen också, hoppas jag hinner bara!! Jo ja måste hinna haha..nej nu måste jag skriva slutet på arbetet. Hann varken med mattestugan eller företagsekonomi idag och vet ni vad det innebär? Jo att jag ska PLUGGA IHJÄL mig hela helgen..kul? Nej.

Hörs senare babes!! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: