Gona

Shopping

Kategori: Shopping


Blev lite småförälskad i den här amerikansk-liknande jackan!! C som i California hihi

TITTA VA JAG HITTA!! Gissa om jag blev glad???

Köpte även Björn Axén hårvårdsprodukter! Nice nice :)

Samtidigt hade mamma på annat håll köpt ett underbart shampoo som vår frisör alltid använder på oss! Menmen i vår familj kan vi aldrig få nog av hårprodukter så :)

Visst ser den mumsig ut? Tyckte jag med - därför köpte jag den! Jag älskar ju o äta choklad så varför inte ha det på ansiktet!

Gick o testade vad jag har för hudtyp och i samband med det damp denna ner i påsen!

Guldfärgad Rosa Bandet-brosch! Köpt tusen av dom rosa sidenbanden som jag hela tiden tappar bort så köpte denna jättefina! NU UPPMANAR JAG ÄVEN ER ATT GÖRA DET! "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"

PUSS!!

Kommentarer

  • IVO säger:

    hehe de e sant, men jag brukar inte fira halloween att klä ut mig, det va längesen iaf hehe...

    2008-11-01 | 00:44:00
    Bloggadress: http://mrki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: