Gona

Sex in the city

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis tatt ett långt avslappnande bad och känner mig totally utvilad! Ska strax föna håret så jag slipper det senare! Sen blir det film med syrran (tror inte att Behare dyker upp eftersom hon jobbar imon) , ska försöka lägga mig ganska tidigt ikväll eftersom jag ska upp tidigt imon, min jobbintervju är ju kl 10 o med tanke på att jag inte vet vart det ligger så kan det bli lite problematiskt hehe..Efter intervjun o träningen så kanske vi drar till universeum, mamma, lillebror o jag. Mamma hade lovat lillebror det o jag äälskar sånt, älskar allt med äventyr & roligheter! Men ENDAST att själv utföra det, jag gillar alltså INTE äventyrsfilmer & böcker! Men får se, inte säkert ännu :)

Har suttit framför datan på tok för mycket idag så nu säger jag godnatt söta ni! Vi hörs imorgon!!

PUSS!!


Jag ääääääälskar dessa brudar!! & självklart deras uuunderbara garderober!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: