Gona

Samlare!

Kategori: Allmänt

Idag när jag skulle rensa lite i mitt rum så kom jag på att jag kanske ska ta o berätta för er vad jag samlar på - nämligen parfymer! Tycker det är så skojigt med parfymer haha, har mer än 30 st! - I LOVE ;D

Vad samlar Ni på?



På bilderna har ni:
Kenzo
Britney Spears
Intimately Beckham
Prada
Armani
Jil Sander
Valentino
Ralph Lauren (favorit)
Burberry
Dior
Jennifer Lopez
Police
Mexx
Hypnôse
Issey Miyake

2 sorters Shiseido
2 sorters Hugo Boss
2 sorters Jean Paul
2 sorters Dolce & Gabbana
2 sorters Gucci
2 sorters Chanel
3 sorters Lacoste

Syrran tycker att jag är jätteonödig som slösar massa pengar på parfymer, men wtf det är viktigt att lukta gott ju hehe ;P

PUSS!!

Kommentarer

  • felicia säger:

    d var inte en liten samling! älskar ralph lauren parfymerna! :D

    2009-02-21 | 17:08:10
    Bloggadress: http://duggmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här: