Gona

Plugg all over me

Kategori: Allmänt

Hade precis engelskaprov! Amerikans politik! Okej jag älskar USA, men är inte så involverad i deras poltik..Men det gick bra, tror jag! Läste på en massa om Obama & McCain så får se hur det gick sen..

Nu måste jag strax leta upp Shabbu, hon befinner sig någonstans på skolan, sen ska vi råplugga på vårt företag..Jag säger alltid så har ni märkt det? Sen säger ja alltid att vi inte fick så mycket gjort? HAHA dt jag o shabbu det! Nej skojar bara vi måste faktist hålla på länge idag, för arbetet ska in tillsammans med en kort redovisning på lektionen på fredag! Ska bli skönt ändå, så är det avklarat o man slipper tänka på det på lovet..men annat blir det på lovet, då ska jag plugga ihjäl mig matte!! Tror jag kommer få hänga en del i Chalmers eftersom matte B inte är min starka sida! Alltid älskat matte men nu har vi ju typ världens sämsta mattelärare så det känns inte alls lika kul längre!!

Har lust med en baguette..måste ju äta eftersom jag kommer få sitta här ett tag :/ Ska nog be nån följa med mig ner o köpa en! Är jättehungrig!

Hörs senare, hoppas ni har en mer ostressande dag än va ja har! PUSS!!

Kommentarer

  • andrea säger:

    få gratis presentkort på hm och gina genom att samla poäng;) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=85625

    2008-10-22 | 14:35:47
  • j säger:

    Hejsan , allt bra med dig idag?

    2008-10-22 | 15:09:55
    Bloggadress: http://straweberry.webblogg.se/
  • Sara säger:

    Jag har typ exakt samma problem med matte b. Vi fick ny lärare och nu fattar ag ingenting. Jag hade jättebra betyg i matte A och behövde knappt anstränga mig :p Ha en fortsatt trevlig dag iallafall! :)

    2008-10-22 | 17:25:46
    Bloggadress: http://svisch.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Hej! Här är ett bra tips till dig..Här samlar du ihop poäng en poäng som ger dig valfria gratissaker. Kanske den enklaste sidan. Jag själv har tänkt att beställa en platt tv :D

    samla ihop till 10 ynka poäng. Det gör du lätt genom ett enda erbjudande t.ex. 4 filmer gratis från lovefilm.se.

    http://www.gratisgen.se/ref/95306 , få poäng bara genom att bli medlem genom min länk.

    2008-10-22 | 18:37:33
  • Anonym säger:

    Hej du vackra människa!

    Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

    Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

    http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

    2008-10-22 | 19:10:26

Kommentera inlägget här: