Gona

Nu är jag hemma!

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma! Det har vart en lång dag fan! Vi slutade halv 4 idag eftersom vi hade klassråd så när vi var klara så åkte jag raka vägen till Domkyrkan, bytte om snabbt som in i helvete och gick in för o köra ett pass! Fy va jobbigt det var, passet varade i en timma, men eftersom jag inte pallade stå o trängas i omklädningsrummet så gick jag upp till gymmet o körde på i en halvtimma på rullbandet, löpte ihjäl mig! Men dt var skönt, sen tog jag en dusch där eftersom jag inte pallade vänta tills jag kom hem haha, så det tog lite tid o jag kom hem typ halv 7. Direkt när jag kom hem så släppte jag bara av mig allt tog mina böcker, muta min lillebror att han ska följa med mig så gick vi till biblioteket! Där träffa vi även på Mirna haha tönten skrämde skiten ur mig!
Iallafall hitta inte så mkt böcker :/ Men två stycken hitta jag iallafall! :D Efter det gick vi till ICA där jag köpte Ahlgrens saltade bilar till min lillebror som tack för att han följde med haha! Nu blir det strax mat, jag & syrran ska fixa middag idag..det kmr ju gå bra...NOT haha, nä men FAN va hungrig jag är shit! Ikväll blir det massa chillbill ska bara slappa för det tycker jag att jag förtjänar!

Hörs sen, PUSS!

Mirna & Arber
Mirna & lillebror..

Mums
 MUMS!


Dessa böcker fick följa med hem!
(JAA jag vet att 'Elva minuter' bodde jag ha läst förlänge sen! Har faktist velat ha den ett bra tag nu men glömmer alltid bort när jag väl är i bibblan haha men nu ska den läsas iallafall)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: