Gona

Nattinatti sötisar!

Kategori: Allmänt

Tittade lite halvt på Greys..eller jag tittade ju men poppade popcorn de första tio minuterna så känns som jag inte hängde med helt o hållet, får titta reprisen på söndag!

Nu ska jag strax in till mitt rum och fixa årsinkomsten för företaget, men först ska jag hitta en fin bakgrund!
Vårt företag ska heta "Warm up - Eat up" , vad vi gör o så kan jag berätta om en annan dag, orkar inte nu hehe..
Juste! Måste läsa på lite papper inför engelskan imon också, vi ska titta på någon film o ska läsa lite för att få ett hum om vad det handlar om..men vad tänkte vår lärare egentligen när hon skickar ut en hemsida TVÅ DAGAR INNAN(!) lektionen, där det är 10(!) som vi ska läsa för o "förbereda" oss för filmen..nej jag förstår inte, jag ska iallafall bara skumläsa igenom allting, har haft en alldeles för stressigt vecka för att jag ska ligga uppe inatt och läsa en massa! Ska nog gå bra ändå :)

Nu är jag tom i huvudet så now I'm outta here!
Godnatt söta ni! PUSS!!


David Vendetta - Break 4 love - I LOVE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: