Gona

Nähepp

Kategori: Allmänt

Blir ingen jobbintervju imon sorgligt nog! De skulle tydligen ringa upp mig istället eller nått, well that goes that chance for a job..menmen kanske nya dörrar öppnar sig på andra håll :)
Har inte ÄN börjat kolla på filmen haha vi är så sega, syrran o ja..men eftersom jag inte behöver stiga upp tidigt imon så är dt lugnt :)
Har lust o gå på bio med mamma imon! Mirna rekomendera mig ju att gå o se Mammamia med mamsen för ett tag sedan men det blev aldrig av o nu känner jag faktist för det :) Det får bli på kvällen isåfall!
Juste! Ni vet ju att mina vänner, både Shabbu & Nina har bloggar, Itman däremot förstår sig inte på sånt, men Mirna är en liten geek som en gång hade en blogg men kände inte för o ha kvar den särkilt länge, hon mobbar oss för att vi bloggar en kan självklart inte låta bli att läsa de! Nu gästbloggar Mirna på Ninas blogg, som själv befinner sig i Rom just nu! Så passa gärna på o lär känna denna på utsidan snälla lilla flicka! hahaha (L)

Iallafaaall nu över till någonting annat..vad har ni haft för er ikväll? Jag har bara lust o gnälla just nu! Gnälla över att jag inte är 18 år så att jag därför inte har något körkort!!!! Hur skönt skulle det inte va o bara kunna springa ner till bilen köra in till stan på en drive-n McDonals o beställa mat för o sedan ta med hem? Oh nu blir jag så läskad att jag blir ledsen!! Haha gud så jobbigt..nej får ta o fixa nått suuuupergott o käka här hemma istället!

Vill sända en big kiss till min kära vän Nina som är i härliga Rom just nu! I miss you so baby! Ha så kul du möjligtvis kan ha där nere nu!!

PUSS & GODNATT MINA VÄNNER!

Kommentarer

  • Mirna säger:

    haha ah från dig eller från någon av de 100000 andra bloggarna som har den!:P

    2008-10-27 | 10:01:26
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • Mirna säger:

    haha ja men det var från dig fkt..

    2008-10-27 | 10:54:37
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    Vill du ha bil för att kunna köra till Mcdonalds och köpa mat?? Hahahah vad söt du är.

    2008-10-27 | 11:11:13
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: