Gona

My roomie hihi

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag gick varken tillbaka till skolan eller till träningen haha fy va lat jag är! Nej men jag gick faktist inte tillbaka till skolan eftersom jag ville stanna hemma och hjälpa mamma! Hon som nyligen blivit opererats bodde ligga o vila hela tiden men det förstår hon inte riktigt så hon går ständigt upp och ska städa hela tiden! Så jag bad henne lägga sig och så städa jag hela huset, damma, moppa damsuga o allt som ingår haha. Mamma blev jätteglad, love you mams<3 Sen hade vi tråkigt, mamma och jag och jag som hatar att gå slingan (en skogsväg som man kan jogga/promenera på) ville inte det så vi bestämde oss för att promenera till klädkällaren istället, man kanske kan hitta nått fint tänkte vi hehe :) Kommer ihåg förr..när det var skämmigt att gå till Klädkällaren!? haha så löjligt egentligen..FÖR JAG ÄÄÄLSKAR KLÄDKÄLLAREN!!! HAHAAH ne skojar bara men ni kan inte gisssssssa va ja hitta där oh gud fattar ni att ja skek typ HIIIIIIIIIII OMG OMG OMG!!! Mamma blev skräckslagen fan haha! Men asså jag hitta stora gigantiska svartvita ramer typ med olika miljöer i USA - I LOOOOOOOOOVE!! Hitta även massa andra grejer som kan passa in i mitt rum nu när jag ska göra om hela rummet. Men mamma tyckte att det var bättre och vänta tills jag gjort om rummet eftersom jag inte vet vilka färger jag ska ha än...Funderar på Svart/Grått/Vitt eller Ljusbrunt/Mörkbrunt/Vitt? Mitt dilemma..haha men fan va ja ska ha massa sånna där stora ramer!! Till helgen ska vi nog göra om mitt rum! I hope so, har flyttat på det alldelles för länge nu!
Iallafall på vägen hem köpte jag & lillebrorsan varsin korv med bröd - MUMS! Sen hitta vi min favoooritgunga! oh haha blir värsta glad av dom här gungorna, fastän jag snart är 17 år..hihi(A)

Nu är det snart mat mumsidumsi!!
Ikväll är det massa TV yeeay!
Nu ska ringa en kompis o tjöta lite PUSSPUSS!

PS. Mirna I LOVE YOU! (kände bara för & notera det hihi)


Jag då..

Lillebror & jag älskar att flumma höhö..

Mumsigt!

Påvägen hem flummade vi ännu mer haha (han försöker trycka ner min näsa till en "kines-näsa" som han valt att kalla det..)

Sen hitta vi min älskling..

..som vi gungade i tills jag mådde illa hehe..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

    Du har inget att förlora :D

    Här hittar du tävlingen:

    http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



    Ha en fortsatt fin dag!



    MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

    2008-10-07 | 18:08:34
  • anastasia säger:

    sv: åh tack så hemskt mycket:) Fast jag själv tycker den är skitful, jag så oteknisk att jag inte ens kan skaffa mej en normal header, men jag får be nån hjälpa mig(a) Du har till skillnad från mig jättefin design på din ju:)

    Jag har bloggat lite då & då sen jag var 14 på blogg.se & sen jag flyttade till devote så har det faktiskt blivit mkt mer seriöst.. att jag skriver varje dag jag kan osv:).. Hur länge har du hållt på att blogga?

    2008-10-07 | 18:50:05
    Bloggadress: http://stacie-l.devote.se
  • M säger:

    Vad gulliga ni är :)

    2008-10-07 | 19:34:02
    Bloggadress: http://majlindijana.blogg.se/
  • MIRNA säger:

    vill bara notera tillbaka, JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ (även om det var lite mystiskt, finns någon mer tanke bakom det där?!) <3

    2008-10-07 | 20:08:54
  • Gona säger:

    SV MIRNA: Nej mirna haha jag lovar det finns absolut ingen baktanke! Ville bara visa lite kärlek till min älskade kusin! <3

    2008-10-07 | 22:18:44
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: