Gona

Music

Kategori: Allmänt

Sitter med hörlurarna på och sjunger på som en idiot. Hahaha det är nämligen så att jag leker karaoke med mig själv, jättekul! You should try! Vet dock inte om mamma är så förtjust i och höra mig sjunga, eftersom hon stängde min dörr för några minuter sen får jag uppfattningen av att hon inte alls gillar det..Sjunger till typ allt från sorgliga RnB-låtar till vilda house-låtar haha sjukt roligt asså! Verkligen bra underhållning!


Sminklösa jag just nu..striking the Gona-pose haha..yes I'm a geek..

Nej nu ska jag kolla lite i mina mappar på datan och rensa o så, kommer säkert upp lite bilder snart om ja hittar något intressant :)

PUSS!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHAHA gillar din mamma gona :D

    2008-10-18 | 20:53:59
  • GONA säger:

    SV: hahaha tack(?) :P

    2008-10-18 | 21:34:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: