Gona

Min kväll

Kategori: Allmänt

Har precis städat klart heeela huset och tändt massor med ljus, mamma kom hem nyss o blev jätteglad! Kändes bra =)
Nu ska jag ta mig ett långt & skönt bad! Sen kommer Behare och jag hon & syrran ska ha en girlsnight med godsaker, skvaller, vattenpipa & sex in the cityyyyy hihi =D

Imon har jag förresten jobbintervjue!!!!!! På ett telefonförsäljningsföretag! Är så nervööös haha men det ska nog gå bra :D efter det ska jag träna sen får jag se vart dagen tar mig hehe :) Vad ska ni hitta på ikväll då?
Har lust o shoppa! Har ett sånt där sug ni vet, när man vill gotta sig i någonting nytt! Va sägs om en dator? haha det skulle man inte tacka nej till..grejer e bara att jag inte vet om jag ska köpa den här eller när jag åker ner till Genéva? Får se :)

Nej nu blir det bad för min del! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: