Gona

Maia!

Kategori: Allmänt

Vill ge en stor hälsning till min vän Mariama a.k.a Maia för att hon är så underbar! Förlåt för att jag satt & rita på dig hela matten idag! I know you hate it men jag älskar när du får panik..dt e så kul hahaha <3

Jag älskar Maia för att hon hela tiden går runt o kallar mig för Americana vilket får mitt hjärta att lee =)
När jag & M messar så messar vi absolut inte på svenska! Vadå svenska? När vi har mobiler emellan oss gäller bara engelska språket för oss and I LOVE IT! skönt med nån som inte tycker man e barnslig för att man vill prata engelska..heeeela tiden hahaha ne vilken geek jag e!

Nu måste jag gå, slänger in en bild senare på this M person! Love

PUSSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Marigona!!!Eller Americana menar jag hahahah. Underbara älskade du vad gla jag blev av ditt inlägg. Det gjorde verkligen min dag!

    Now you can write on me anyday haha

    Don't forget our breakfast date tomorrow:)

    Lovey-dovey!!<3

    2008-10-14 | 19:59:10
  • Gona säger:

    SV: Nää va du är gullig!! No, god no, ofcourse I will not forget babe! Lovey-dovey right back at you!! <3

    2008-10-14 | 20:28:28
  • Anonym säger:

    2008-10-14 | 21:27:21

Kommentera inlägget här: