Gona

Brun-utan-sol...

Kategori: Allmänt

Goddag bloggs :D

Vaknade tidigt idag, kl 10! Hatar det! Nu när det är helg och jag har chansen att sova hur länge jag vill så vaknar ja så tidigt! Men eftersom jag inte orkade ta mig upp så låg jag där och läste ut min bok 'Tagg i hjärtat' av Cannie Möller - jättebra bok som jag rekomonderar. Just denna bok var ju till svenskan (vi fick välja själva) vi ska skriva om den o så. Men jag läser ju mycket böcker annars också, älskar att läsa böcker! Man kommer liksom in i en annan världen och drömmer sig bort ååh haha, det är aldrig tomt vid mitt nattduksbord, alltid några böcker som ligger där! Nu har ja läst ut alla böcker jag låna sist från biblioteket så får dra dit snarast! maybe today? får se..
Iallafall när jag slutligen gick upp, ungefär kl 11 så hoppa jag rakt in i duschen eftersom jag igår kväll smörjde i mig i massa brun-utan-sol haha, JA jag var ju tvungen eftersom jag just hade spenderat kvällen med natascha och shabbu som båda är så brunaaa :( bitches!! haha, hände ganska mycket elr aa fick ju ändå lite brun färg o så men ska forstätta denna process haha. Jag tror verkligen att jag äger alla sorts brun-utan-sol krämer/mousser som existerar! haha är bara så dålig på att använda dom. Men har faktist ändå testat dom flesta och alla dessa dyra krämer - dom tycker jag fungerar sämst! Man får bara massa fläckar och blir orange av dom. Just nu använder jag mig av Doves brun-utan-sol krämer, de har en liten flaska för ansiktet och så en större för kroppen och jag älskar dom! Man får en perfekt jämn färg! Dove brun-utan-sol produkter














Nu måste jag bara käka och så är det ju The Hills-maraton på MTV - I LOVE :D, slänger i ett blogginlägg lite senare!

Ha det bra så länge PUSS!




Förresten skulle det inte va liiite kul om jag vakna upp i morse o såg ut såhär? hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: