Gona

JÄVLAR!!!

Kategori: Allmänt

Förresten vet ni vad!?!?!? Fan va jag är aaaaaargg! Att jag inte är 18 år ååååååhh kill me!! Fick nämligen reda på av broshan att han, syrran, hennes pojkvän, morbror och några till kanske ska till SENSATION WHITE I KÖPENHAMN!!!!!!!! Det är en stor festival med massssssssa HOUSEMUSIC!! ååhhhh :( Alla de kändaste DJ:n är på dessa festivaler! Det är främst House, Trance & Techno men just sensation white är mera house och sensation black är mer techno..iallafall på denna festival får man bara klä sig i vitt o det är helt galet!! Finns i olika ställen bl.a i Amsterdam, där det också är som störst!! Men alltså fatta vad jag vill åka med dom???? Nej fan när jag blir 18 ska jag fanimej dra till Sensation White i Holland!!

Jag sa till min bror att ja inte vill se en enda bild dom tar där!! Kommer ju bara må sämre då! Jävla skit o jävla 18årsgräns =(




 

 

Dessa är från när David Guetta (THE man) var på S White i Amsterdam & Polen 2007..

Hoppas ni mår bättre än va jag gör! PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: