Gona

I am the winner!!

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från bowlingen, det var jättekul! Jag vann sååklart, men mamma, som förövrigt bowlade för första gången(!), va inte så långt efter mig! Lillebror sög rejält haha stackarn han som verkligen såg fram emot att bowla, han blev värsta frustrerad haha..sen gick mammas ena stövels dragkedja i sönder så vi ringde skjuts, fast först åt vi varsin fet meny på mäci ;D (jag kallar McDonals för mäci ja haha) Lyckad dag helt enkelt :)
Måste ringa tandläkaren imon får jätteont i min tand , så jäkla jobbigt! Har vart där så många gånger på senaste tid!
Fick ett sms av en kompis för en stund sen om att gå hem till henne o titta på film med flicksen, får ser hur det blir med det, känner mig lite seg men har ändå lust o umgås lite =)

Nu ska jag dricka vatten är supertörstig!!!
PUSSS!!

Här kommer lite bilder från dagen :)


Lillebror hade lite roligt..


Förväntansfull..


Alla har ju sina sätt att bowla på, olyckligt vis är det här mitt sätt..hahaha


Mamsen är på G hehe


Lillebror!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: