Gona

House party baaaby

Kategori: Allmänt

Sitter här med min kära Itman och äter lite godsaker. Jag hann sova en stund men vakna av att hon bokstavligen hoppa på mig i sängen, det var inget roligt o vakna till haha speciellt när hon står där o säger "men komiigen va pigg" sekunder efter att jag vaknat haha. Iallafall snart kommer Shabbu över och även barndomsvännen Petros som också är broshans bästa vän :p & så Nikola. Ska bli kul! Vi ska ut runt 10-11 får se :) Där borta träffar vi även Mirna & de :D
Nu väntar vi på att min kära makeupartist som syster ska komma hem o sminka oss haha (a) Det blir nog Mischa Barton stilen trots allt, vad jag gör med håret vet jag fortfrande inte *-)

Nej nu måste vi ladda upp lite inför kvällen!

Här kommer en grymt bra låt som jag älskar och är en favorit att ladda upp till!!

Geo Da Silva-I'll Do You Like A Truck

PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: