Gona

HOUSE MUSIC!

Kategori: Allmänt

Alltså helt ärligt, hur kan man inte ÄLSKA house-musik? Jag förstår inte riktigt faktist. Jag älskar house-music främst för att d är så jävla bra! Men även för att de flesta house-låtar funkar i alla tillfällen! Jag kan sova till housemusic, lugna ner mig till dt, komma igång med dt och så självklart festa loss med dt!. Det enda jag inte kan göra med house-music är att deppa? det är omöjligt! House är som ett lyckopiller - man mår genast toppen!
Jag gillar även electro house och techno house såklart! all sorters house & galen musik! Men hårdrock förstår jag mig faktist inte på..även fast den är Galen med stort G.

Här kommer iallafall två remixar som jag bara ääälskar! Speciellt den första! Guuuuud vill bara dra till USA o leva livet när jag hör dessa remixar!!! I LOVE - AND YOU SHOULD LOVE 2!!

http://www.youtube.com/watch?v=3O9llCdd4bc

http://www.youtube.com/watch?v=D23Uq6HpcwI


PUSSSSS / THE HOUSECAT (min kära lillasyster gime kom på det smeknamnet till sig själv & nu så snor jag den här eftersom det låter så coolt, speciellt efter detta inlägg ;P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: