Gona

Home sweet home

Kategori: Allmänt

Kom hem för en stund sen, efter skolan så åkte jag in till stan med Mirna, träffade även på Nina o såg Itman men vagnen åkte iväg så henne hann man icke pussa! Iallafall shoppade lite grejer till imon o så en present till lilla pappsen! Kommer bilder från allt + min dag senare, för nu ska jag över till farmor och äta min absoluta favoriträtt - PITE! (albansk mat) så det ska bli gott! Sen återvända hem o plugga på det jag skulle göra innan Shabbu kommer hit o vi skriver klart det sista!
Ikväll blir det ett litet hemma-spa för min del också! Känner att både håret och ansiktet behöver det nu!

Hörs senare sötpajer! PUSS!!

Kommentarer

  • N. säger:

    Haha ja, får gåshud av filmerna därifrån alltså ;o Qlimax också! Världen väntar :D hahaha

    2008-10-23 | 18:10:35
    Bloggadress: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: