Gona

Hemma!

Kategori: Allmänt

Kära blogg..hihi nu är jag finally hemma! Vart en lång skoldag men ändå ganska chill..på retoriken förberedde vi ett tal som vi ska hålla i Stadsbiblioteket den 11 nov..nervöst? ööh typ haha..vi ska iallafall prata om ämnet "Jag måste sluta sitta framför datorn" o jag som e en datageek ska då stå o argumentera för det, blir nog inte så svårt ändå :P
På företagsekonomin jobbade vid med vårt företag, och arbetet ska in NÄSTA VECKA!! snacka om panik typ?? Imon har jag svenska inlämning, har typ 30 tal i matteboken och räkna till på måndag..sen så det här jäkla företaget..nu känns det verkligen som att skolan har startart PÅRIKITGT! jobbigt :(

Efter höstlovet har vi på Donnergymnasiet en Solidaritetvecka..där vi i olika grupper utför olika solidariska handlingar, man får själva i gruppen bestämma hur så vi i våran grupp har bestämt att gå runt till olika företag och skolor och bett dom spara sina läskburkar/flaskor, så att vi ska komma dit efter en månad, panta de och ge pengarna till cancerforskning, så idag efter skolan skulle vi panta burkar, så jag dra med Maia, Shab & Sanet också så vi gick o panta *BLÄ* hatar panta burkar! Och så köpte vi lite gott och gick hem mums, mycket gott & massor med skratt, love you gus<3

Nu ska jag äta ris med currysås och kycklingsfilé - I LOVE! mumsens!
Sen blir det plugg, plugg och återigen plugg..IKVÄLL DESPERATE HOUSWIVES YEAAAY haha :D Brukar ni kolla på den?

Hörs senare, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: