Gona

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från hemspråken, e helt död! Det var nog den tråkigaste lektionen jag vart på..allvarligt! Sån f*cking torr humör jag dööör! Kan ge ett exempel:

Läraren: Vart kommer albanska språket från, från hela början?

Fjortiskille1: Serberna? *asgarvar*
Fjortiskille2: Italienarna? *asgarvar*

Outsider-som-försöker-dra-roliga-skämt-för-o-passa-in kille: KINESISKAN??

alla brister av skratt!? assså vafan!! haha blir så irriterad på folk med torr humor HAHA!
ne men påriktigt dt va jobbigt..

Nu är jag iallafall hemma och när jag kom hem o skulle in i mitt rum så möts jag av en lapp min lillebror fustit på min dörr:

Gissa om jag skratta ihjäl mig? HAHAHA fyyfan va söt&rolig han e..bakom dörren fanns två biljetter som shabbu hade vart och lämnat till mig precis innan.

Nej nu måste Gona plugga för hon har inlämning på onsdag!!

Hörs senare, PUSS!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: