Gona

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan ;P
Kom hem för en stund sen, är sååå jävla trött va..höll på o somna på hemspråken, idag var det dock lite roligare där, men bara för att vi skratta åt andras fel haha yes that's albanians..d roliga var ju att t.o.m läraren skratta åt elever som uttala fel hehe..kul :P
Skulle plugga med Shabbu idag, vi skulle ringa en gubbe för en lokal, fast jag gjorde det nyss och det gick bra..var så nervös, jag har nämligen en liten småtöntig fobi för att prata i telefon, gillar inte alls det! Don't know why..mina kompisar säger att jag är "kallare" på telefon men vad de menar med det vet jag inte riktigt haha..men iallafall gubben var jättetrevlig och hade värsta minilektionen för mig på tel haha roligt..nej men tur då var lokalen för företaget avklarat, fastän det blev jääävligt dyrt så..

Juste glömde berätta igår att min farbror, faster o kusin var med på albansk TV haha kändes lite coolt :P Har faktist också vart med i albansk TV en gång! Det är nämligen så att min fasters man var premiärminister i Kosovo för något år sedan och han skulle besöka en katolsk kyrka i Kosovo för någonting ja vet inte ens själv så faster o kusin skulle också med och jag blev erjuden att följa med..sikken geek jag var, ja var typ 11 och hade vart hos frisören och fixat inbakade små flätor innan så stod jag där med mitt blommiga linne i TV-rutan haha!! Iallafall nu är fasters man, som då heter Bajram Rexhepi, vet inte hur man säger det på svenska men typ "president" över staden Mitrovica i Kosovo så igår var det typ en intervju om hans liv o så, så kom det massa bilder på faster, min söta kusin Vanessa och så min farbror..de andra har jag ju sett på TV flera gånger men dt kändes mycket konstigare o se farbror på TV haha gulligt :P

Nu är jag sååå hungrig så nu ska jag nog fixa varma kycklingsbaguetter till mig själv! Med oboy ÅH haha heeejdå lovers, vi hörs senare, PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: