Gona

Hemma!

Kategori: Allmänt

Hej era goingar!
Hur mår ni idag? Jag mår helt OK, men är heelt wasted! Såå trött..dagen började ( UTAN FRUKOST!! =( ) med ett spinningpass (idrotten) oh fy det va tröttsamt..sen vare ingen engelska så jag gick ner med Mery och sola en 20minutare sen åkte jag in o boka in mig för ett KI Balans-pass kl 2..men eftersom kl va 1 o mamma ringde o sa att hon var i stan så mötte jag upp de under tiden o vi satte oss på Mcdonals & åt, mamma, syrran och jag, vi tjöta på som vanligt och tiden ticka iväg så märkte jag att jag inte hinner till träningen!! Fan hade verkligen lust för ett balanspass idag, menmen mamma gick hem o syrran till jobbet och jag skulle till Bikbok och köpa ett par jeans, som inte fanns kvaaar :( så jag köpte en jättesöt sommarklänning istället..visar den lite senare!
Kom hem för en stund sen och ska strax till posten och hämta ut ett paket som hade kommit till mig idag, fast vet typ själv inte va dt e haha :S..sen ska jag köpa lite tidningar, e lite sugen på o läsa hihi :P
Sen blir det en duuuuuuuusch o ligga o slappa!!

Hörs senare mina vänner PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: