Gona

Hej!

Kategori: Allmänt

Heej bloggen!

Shit sikken pluggdag! Har pluggat en massa spanska nu är full av spanskaord haha fast det känns ändå som att allting inte sitter i huvudet än :( Spanskaprov imon..det kommer säkert gå åt skogen som vanligt! Hatar spanska..men jag var tvungen o välja det! Franska steg 1 fanns inte när jag skulle börja gymnasiet och vem fan går o väljer tyska vafan..så det fick bli spanska!! Fan va skönt att jag slipper det i trean! Fan va ja längtar till trean! Skolan kommer bli så chill då för jag kommer älska ALLA ämnen jag har i skolan åhhh :D Nu gillar jag alla ämnen också men spanska somsagt..no no haha o retorik kan bli lite tjötigt, men eftersom jag valde det själv så får jag ta det :P Nästa termin har jag Foto & Affärsengelska - I LOVE! ska bli kul!
Förresten, ska ta tag i det här med o lära mig franska, ska titta lite på folkuniversitetet, eftersom jag ska jobba i Schweiz i ett år efter gymnasiet så måste jag ju åtminstonde lära mig grundläggande franska! Yeay älskar franska, så fint så fint!

Nu sitter jag iallafall nyduschad & fräsch här med brunutansol på ansiktet och väntar på middag (pizza MUMS)! Sen ska jag ta en liten paus och kolla på TV eftersom jag tycker att jag förtjänar det! Sen återigen pluggggg!

Förresten imon har jag hemspråk (albanska) i angeredsgymnasiet, FAN va jobbigt, har aldrig vart där så har ingen aning om hur det ser ut o va alla salar ligger, känner heller ingen som ska dit så jag kommer få gå runt där som en vilsen idiot o leta! Jag hatar sånt haha, så jobbigt..menmen ja måste ju hitta till slut :P

Nu måste jag gå, kanske hör jag av mig senare, om inte så GODNATT!
PUSS!


Min mysiga plugghörna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: