Gona

Hej!

Kategori: Allmänt

Ingen spanska idag så jag gick iväg till stadsbiblioteket och låna lite grejer för franska nybörjare haha I'm gonna do it hihi! Så låna jag lite böcker om körtkort också, teori o så :P För snart är det ju dax, ett år o 2 månader HAHA näe men nu till sommaren ska jag faktist övningsköra så det alltid bra o veta lite innan =)

Mina ögon sviiiiider, I need sleep! Somna inte förren typ 3 på natten igår!! Jobbigt, vill sooova..ska nog sova? Min hemspråk börjar ju ändå inte förren halv 5, måste alltså gå hemifrån 4..elr ska jag kanske plugga? näee jag tror jag tar en liten powernap! yesyes¨

Hörs senare sötitsar! PUSS!


Körtkortsböcker och massa franska för nybörjare..I'm gonna do it!! .. at least I hope so hihi (a)

Kommentarer

  • Mirna säger:

    men jag skulle ju lära dig franska knäppis

    2008-10-13 | 21:54:46
  • GONA säger:

    SV: aaa men dt lyckades ju mirna hahaha

    2008-10-14 | 12:27:43
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: