Gona

Heej babes!

Kategori: Allmänt

Hej igen bloggen!
Kom hem från farmor för en stund sedan..idag blev det trots allt inte skolan haha ja gjorde mig iordning och tänkte åka in till stan och så kom farmor och behövde hjälp med en sak och påvägen träffa jag på min söta älskade lillebror! så jag bad honom följa med in till stan för ja ville bjuda honom på mat! & eftersom mamma va i stan så mötte vi henne där och det blev lite shopping o sen satte vi oss ner o åt ihjäl oss haha, min mobil ja..min kära vän natascha höll på o ringa mig o jag i min stressiga situation med massa påsar i handen försökte svarar o PLASHHH så ramla mobilen på marken och dog haha..tack för det natascha!! haha<3  om ja ska va ärlig så blev ja ändå lite glad för om min fula gamla mobil går sönder så får ja väl antagligen en ny haha, meeen tyvärr så håller den på o fixa sig nu tror ja..kunde sätta på den för typ en halvtimma sen o sen dess segar den jättemkt..menmen den ska nog fixa sig..Iallafall va nyss hos farmor me lillebror och lekte jage i hennes lägenhet hahaha fan va roligt..älskar att göra barnsliga saker med lillebror haha ja blev helt anfådd o fick till slut huvudvärk (vilket kanske visar att jag är för gammal för o springa runt som en idiot?) Snart börjar Greys yea yea yeaaa :D Sen måste ja ju duscha också o föna håret o allt det där komplicerade haha men nu måste ja göra det lite mys i vardagsrummet inför greys :D

slänger i lite bilder från min dag! PUSSPUSS!


Jag & min älskade lillebror! (haha i know..i look pregnad haha)


Man kan inte bli sötare! Älskar dig din roliga plutt!


MUMSIGT


Mamma köpte jättefina ljusglas(vet inte va d heter haha) I want till mitt rum!

Hade lite tråkigt i mitt rum så..haha då tar man ju kort..

Farmor bjuder mig alltid på min favoritdricka när jag kommer över! (Fanta exotic!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: