Gona

Hälluuu!

Kategori: Allmänt

Tjenix haha :D
Haft en bra dag mina vänner? Det har jag, fastän det vart seeegt :P Vi fick faktist mycket gjort på ekonomin..fredagar är alltså mina ekonomidagar haha, på förmiddan har jag Företagsekonomi A och eftermiddan Småföretagande A så det typ samma sak, får jobba med vårt företag hela tiden :P Man blir så jävla sugen på o starta ett företag pårikigt! Vilket jag antagligen kommer göra i framtiden!

Efter skolan sprang ja runt på stan med Mirna i en timma sedan stack jag hem..guuud vilken evighet, höll på o somna på spårvagnen! & vädreeeet orka!! Fyfan va gött det skulle sitta o få dra till L.A i några månader nu ÅHHHHH :( nej sluta! kommer bli deppig haha!
Va ju planerat att ja skulle städa när ja kom hem men icke sa nicke..ja pallar inte haha, får gö det imon :P Åt istället mumsiga bullar & juice..Vet fortfrande inte om det blir bio ikväll..känner VERKLIGEN INTE för det, hatar sånt här väder, känner inte för o gö nått då! Menmen får se hur det blir..om inte så måste jag ju också börja ta ner mina affischer i rummet o förbereda lite eftersom dt snart är extremroom-makeover i mitt rum haha!
Senare kommer Mirna över för klädhjälp haha, hon ska på fest imon så she needs my help :) När hon fråga mig så visste ja direkt va hon skulle ha på sig haha men hon e så jävla kräsen så vi får se hur det går haha..

Juste, mamma hade vart i biblioteket o även sett att min bok som ja beställt kommit så den hade hon tatt med hem, finally! Den är skriven av 50 cent haha, aa ja vet va ni tänker - wtf? haha men nej boken verkar jättebra, den heter "Harlem heats", den är dock på engelska men det va nästan därför jag ville ha den! Älskar läsa böcker på engelska, dt mer känsla i boken känns d som :P

Nu ska jag iallafall slappa framför tv:n!
Hörs sen, PUSS!


Mumsigt!


"Harlem Heat" by 50 cent and Mark Anthony

Kommentarer

  • N A T A S C H A säger:

    hahaha lämnade tillbaka boken så du kunde ta den =)

    2008-10-11 | 21:13:03
    Bloggadress: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: