Gona

Hälluuu

Kategori: Allmänt

Sitter här hos Shabbu och pluggar för fullt..not hehe..ne men vi har faktist fått liite gjort :P Kul har det vart iallafall, med glass & massa tjöt..mamma ringde för en stund sen för att jag ska köpa pizza till mig själv påvägen hem o nu är det nog dax för mig att dra mig hemåt eftersom jag måste platta mitt håår också gaah orka..

Här har ni lite bilder från kvällen, PUSS!!


När vi var på Justin Timberlake och Timbalands konsär förra året fick vissa utav oss tag på sånna här muggar..inte jag =( MEN Shabbu hade tydligen två stycken får jag reda på ett år och några månader senare..så jag fick med mig en hem (a) TACK SNÄLLA SHAB<3


Inte nog med det, sötnöten bjöd även på smaskig glass!


Shabbu ville inte ta kort idag..

..men det ville hennes söta apor


Visst ser jag smart ut i glasögon? Det tycker jag iallafall haha..PS. Det är tröjan, och inte matens fel att jag ser ut som en gravid bulle..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: