Gona

Grattis pappa!

Kategori: Allmänt

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!! Kl är ju efter 12 så idag är det den 24:e oktorber - Daddys birthday :D. Synd att vi inte är tillsammans på födelsedagen men snart är du ju här så!



Här är pappa och jag i Schweiz förra sommaren! Ute för o spela tennis hehe..


Köpte en Gant-parfym till pappa idag, fick med en fräsch handuk på köpet också, men vet inte..asså pappa har verkligen alla parfymer i världen så känns lite onödigt men vet inte vad jag annars kan köpa :S Får se hur det blir! Nu ska jag iallafall ringa upp pappa o gratta honom!

PUSS!!

Pappa sov så jag skickade ett sms istället: "Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! Hoppas du lever i 100 år till. Och tack för allt bra du givit mig i livet! Puss din amerikanska dotter hahaha" , på morgonen svarade pappa "Tack så mycket hjärtat att du kom ihåg det, jag hade själv glömt att jag fyller år idag. Jag älskar dig jättemycket..Mari"
Så söt! Saknar pappa så mycket, men snart är han här!! (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: