Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Hej igen bloggis!

Härligt avsnitt av Grey's som man dock blev ledsen av! Stackarn! Men det nog det som gör Grey's så jäkla bra, att folk inte bara överlever hela tiden o allt flyter på lalala, utan de man tycker mest synd om dör! Då känns det mer äkta, som att det är påriktigt!
Nog om det nu, kom precis ut från duschen och nu sitter jag här med blött hår i badrock och är typ panikslagen eftersom jag blev precis påmind om att vi ska redovisa om John F Kennedy på engelskan imon!! Fast iofs ska inte ljuga, sååå panikslagen e ja ju inte eftersom man ändå bara ska sitta i 5 min i tvärgrupper och prata om sånt man själv tycker är intressant om respektive presidenter. Så nu letar ja upp lite intressant fakta om honom så dt ska nog gå bra! 
Efter engelskagrejsen ska jag föna/platta håret och sedan är det bums i säng, orkar jag läsa lite ur min bok than great annars är det bara sova sova sova - är skittrött!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: