Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

OMG såg ni Desperate Houswives!? WTF?? huuur fan ska man kunna vänta tills nästa vecka haha, helt seriöst! I'm succcchh a geek I know men vafaaan haha! DH är btw min favoritserie! Har inte missat ett ända avsnitt sen den börja! Låter värsta mobbad men haha I love it!

Nog om det, tror jag ska ha en nya data! Funderat på att köpa en liten minisöt bärbar data! Syrran hade fått en skiitsöt liten data av sin pojkvän (kan ta kort på den imon, orkar verkligen inte nu..), men eftersom min syster inte e så teknikprylgalen som jag så ville hon gärna sälja den till mig! (Nej, min SNÄLLA syster ville Inte ge bort den! haha) Men kanske köper en annan, jag har en grej för vita datorer o denna är blå så...får se haha ;P
Vill ha en systemkamera också!!! Tror jag ska önska mig det nu när jag snart fyller år! (30december) Älskar verkligen o ta kort! Har Foto A nästa termin i skolan!! I can't wait hihi :D

Nej nu måste jag plugga! Har engelskatest imon gaah orka..sen blir det massa plugg i skolan med Shab! Tror jag köper kjol/klänningen imon förresten! Kan inte sluta tänka på den..men får se hur den sitter o så först hehe :p

GODNATT! Hörs imon sötisar, PUSS!!

Kommentarer

  • Bea säger:

    ja , jag har haft kompisar här sen förut sen jag var liten så det är bra :D ehee

    kram

    2008-10-22 | 02:35:13
    Bloggadress: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: