Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Fan va spännande DH var va!? Längtar till nästa vecka fan!! Nu är jag heeelt tom i huvudet och kommer inte på nånting att skriva!! Förutom att jag ska inskaffa nya jeans imon..och ett solkort (ja, ja vet jag bodde skämmas men orka va blek!!) så brun & fin ska jag bli hihi..Nu ska jag strax sova, väntar bara på att brorsan ska komma hem eftersom jag har lite o prata med honom om :P.

Förresten här kommer en bild från min tråkiga fritid haha..



Godnatt bäbäs!! PUSS

Förresten..hade en crazy dag en dag och satt inne på msn så poppade det ut ett typ..vad ska man kalla det? Låt oss kalla det ordspråk i mitt huvud.. Den lyder såhär "Drugs are needed in this crazy world" .tycker om den. Missförstå mig inte, jag är ingen knarkare haha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: