Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Nu har jag pluggat, fönat håret, blivit brun och haft det allmänt mys i mitt rum med massa ljus..yes I'm a geek haha..

Juste måste bara säga min syster & hennes pojkvän är världen sötaste! Dt är deras 2årsdag idag och jag måste säga GRATTIIIIIS! Eftersom det är mitt i veckan o han bor i Helsingborg och hon här o de jobbar så bestämde de att de skulle fira till helgen istället, men nyss fick hon reda på att han nu har kommit hit o är typ precis utanför! Fan va gulligt va!

Nu ska jag ska strax sova gott med ett leénde på läpparna eftersom jag fick mig ett gott skratt av ett medelande jag fick av Shabbu hahaha kan fortfarande inte inte sluta skratta!
Fan har en lååång dag framför mig imon, menmen snart är det lov thank god!!

Nej om jag forstätter nu blir det bara ännu mer babbel om ingenting så bäst jag drar, Godnatt PUSS!!


myspys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: