Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Hoppas ni haft en bra dag mina vänner höhö! Jag sitter framför datorn o lyssnar på musik och drömmer mig bort bara, men nu är det läggdax, är jättetrött eftersom jag haft en såå lång dag! Så nu är det, bort med smink och köra hela ansiktsrengöringsprocessen, borsta tänderna, byta om till pyjamas och sedan sjunka i min säng med nån av böckerna jag lånade! Mys!
Imon har jag Retorik på förmiddan och Företagsekonomi på eftermiddan, men eftersom jag har tandläkartid (kanske får tandställning YEAY I HOPE SO) så kommer jag få gå tidigare från retoriken och komma sent på företagsekonomin, but it's cool ändå ganska mycket fritt arbete :) Efter skolan blir det då träning med Mirna YEAH :D har lust och simmaaaa imon, men mirna kommer aldrig gå med på det haha :(!

Ne nu måste jag nanna!
Godnatt PUSS!

Los Angeles
Hit ska jag förhoppningsvis drömma mig bort till ikväll..L.A!!

Kommentarer

  • MiA säger:

    jag ska länka nu hehehe :D jag hade inte din adress

    puss

    2008-10-07 | 08:28:42
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • stacy säger:

    Har du varit i LA nån gång? för mig vore det en dröm att åka dit ju!

    2008-10-07 | 12:52:39
    Bloggadress: http://stacie-l.devote.se

Kommentera inlägget här: