Gona

Godmorgon typ..

Kategori: Allmänt

Stressig morgon! Vaknade tio i 8 och Mirna skulle hämta mig 10 över 8! haha shit va snabbt det gick, tur att jag alltid ställer fram vad jag ska ha på mig kvällen innan haha, iaf ja hann! Hann dock inte äta frukost vilket jag fick sota för hela vägen till skolan! Shit va hungrig jag va! Förr brukade jag ju fan inte ens äta frukost på morgorna och då blev jag ju inte alls såhär hungrig? Måste nog bero på att ja e van nu hehe :P Men jag kom iallafall hem för några timmar sen eftersom jag hade tandläkartid! Hatar tandläkarna! De vill inte ge mig tandställning idioterna! Istället ställer de en spegel framför mig o talar om för mig att jag är vacker och att jag ska titta på mig själv? ÖÖÖH? Hur många gånger har de inte sagt så till mig??? Jag blev arg så jag slänge ur mig "Jag har ju fan spegel hemma! Jag vet la hur jag ser ut!! Men jag vill HA tandställning!" De typ försökte prata värsta lugnt med mig men ja blir faktist upprörd, jag VET ju att ja behöver tandställning!!! assholes..haha :(
Påväg hem från tandläkaren så tog jag en sväng förbi ICA där jag köpte lite frukost eftersom broshan vänta här hemma på att ja skulle komma hem så vi kunde äta en storslagen frukost tillsammans..fastän kl va 12 haha! Menmen Nu ska iaf iallafall släpa mig själv till skolan haha ORK!! Efter skolan blir det träna igen..och Mirna tönten ska inte med!! Hon mår dåligt. Jaja jag får klara mig själv..eftersom jag ska på pass så blir det någ som igår, att jag gymmar lite efter så jag kmr nog va hemma ganska sent, runt 6.
Ikväll är det Ugly Betty & Desperate Houswives YEAAAAY - I LOVE :D

Nä nu måste jag gå, slänger in "Dagens outfit" ikväll!
PUSS!
Retoriken
Vårt bord på retoriken höhö..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SV: Okej:( Men du kommer säkert åka dit nån gång snart! Skithäftigt att du tänker plugga där iaf, det måste ju vara världens upplevelse lixom:)

    2008-10-07 | 13:52:03
    Bloggadress: http://stacie-l.devote.se

Kommentera inlägget här: