Gona

Godmorgon sunshines!

Kategori: Allmänt

Igår decka jag framför TVn som planerat, jättemysigt tittade på min favoritserie 2½men, grymt bra!
Idag vakna jag åter igen klockan 9!!! Vad är detta!? Iallafall skulle ändå vakna 10 så what a hell :P Ringde precis tandläkaren för o få en tid min tannnnnnnd o herregud tror den håller på o gå av, kan knappt äta! Så ska dit efter 10, hoppas ja inte kommer sent till träningen bara!

Idag ska vi då träna o sen ska jag med mamma & bror och köpa lite grejor till hemmet, ni kanske tycker sånt e tråkigt? ja tycker d askul!! älskar inredning o sånt hehe :P
Va ska Ni göra idag?

Nej nu blir det frukost för min del, får antagligen fixa någon smoothie eftersom det inte går o äta!!! Oh önska vi hade Starbucks i Sverige!! Världens godaste smoothies - I LOVE =(
Nåja ska inte gnälla mer, ha en underbar dag sötisar!!

PUSSS!!

Kommentarer

  • Maja säger:

    God morgon :D

    vilken söt blogg du har!

    2008-10-28 | 10:29:47
    Bloggadress: http://entjejsomjag.blogg.se/
  • Anonym säger:

    joo absolut, har tjatat jättemycket på mina föräldrar.. får se hur de blir i april :D då är de lugnt me cuper och sånt..<3

    2008-10-28 | 11:15:42
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: