Gona

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade väldigt tidigt idag, typ 9! För att solen lyste in rakt i ansiktet på mig!! Tycker att det känns helt underbart att bli väckt så, men inte kl 9!! & inte för att senare upptäcka att det börjar hagla ute!!! =(
Hade även en förfärlig dröm, ush blev ledsen när jag vakna även fast jag fatta att det var inte påriktigt! Men man e ju lite trög på morgonen haha nu mår jag iallafall bra =)
Idag vill jag tränaaaa, e verkligen på G haha men först vill jag äta varma baguetter med smält ost, kalkonskivor & oreganooo tillsammans med ett stort glas juice gaah (L) önska jag var i Schweiz just nu så skulle jag kunna äta franska baugetter istället OH GOD finns inget godare!! Nej får nöja mig med svenskt tyvärr..
Senare vill min lillebror till bowling men ja vill till universeum, tycker ni jag ska ge upp? hahaha nej va löjlig jag är, jag är ju faktist 16, snart in på 17 år, bodde skämmas. Nej vi går på bowling istället haha (a)
Förresten, mina fötter är nu helt offeciellt återhämtade från i fredags, just so you know hehe..

Nu ska jag kolla lite på sf bio vilka filmer som går ikväll, kanske boka in mig till någon bra..får se, o sen är det breakfast!
PUSS PÅ ER!! Ha en duunderbra måndag mina vänner!


Man vaknar med solen i ansiktet o får ett leénde på läpparna..


..men länge ska man inte få le, för minuterna senare börjar det självklart ösregna OCH hagla..

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    Stackarn! Men after rain comes sunshine. Det är ju sol ute igen!! :D

    2008-10-27 | 11:13:45
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: