Gona

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!
Vakna för några timmar sen av ett telefonsamtal av min kära apa Natascha som ville att jag skulle följa med på en Victoria Secret show ikväll..men får se hur det blir med det för jag tror att det är i en clubb vid typ midnatt..Iallafall jag & mamma bestämde oss för att gå ut o shoppa till helgen istället så nu vet ja inte va ja ska göra - åka in till skolan och plugga matte elr gå på stan och dela ut mina CV:n..? My dilemma haha..ne men ja tror att jag först går runt på stan o delar ut dom sedan till skolan och plugga lite..har saknat Shabbu & Mariama mina sjuka apor :) aa men ja gör nog så :P
Har precis ätir en bigbig frukost o nu ska jag bara ta en dusch, fixa mitt rum lite, fixas&klä mig mig and then I'm out of here höhö :P

Hörs senare! PUSS!

Kommentarer

  • N A T A S C H A säger:

    what vadå din apa, jag är din zemer ;D hahaha



    te duaaaaa bebe <3

    2008-10-08 | 16:15:11
    Bloggadress: http://taschaa.blogg.se/
  • evelin säger:

    vilken häftig bakgrund du har på din blogg :)

    2008-10-08 | 16:59:48
    Bloggadress: http://evelinicole.devote.se
  • anastasia säger:

    SV:Ja det tycker jag att du ska göra(a)

    Jo men för mig är det faktiskt så.. jag har alltid varit en sån som "arbetar" under press om du förstår hur jag menar:) Fast ibland känns det inte som att jag hinner uppdatera så många gånger med tanken på skolan& andra grejjer du vet:D Men jag försöker så ofta jag kan(a) Och sen är det ju inte alltid det händer ngt som ens är värt att skriva om, & bara för det tappar jag lite lusten ibland:)

    2008-10-08 | 17:47:58
    Bloggadress: http://stacie-l.devote.se

Kommentera inlägget här: