Gona

Goddagens :D

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!
Haft en bra morgon? Jag har! Åt en rejäl frukost idag - MUMS!
Nu sitter jag här och skriver stödord till svenskaredovisningen som jag ska ha om typ 20 min..Kmr nog gå jättebra för jag kan hela texten utan till typ, synd att min partner inte e lika duktig..:/ haha ..

Har precis haft spanska, shit jag som hatar spanska tyckte fan dt va kul idag, men det KAN ju bero på att jag gjorde min läxa för en gång skull haha, hatar spanska och fattar ingenting därför brukar jag inte orka göra läxan haha men nu gjorde jag den och kunde ALLA glosor *stolt* har spanskaprov nästa vecka så det blir en hel del plugg till helgen :(

Nä nu måste jag dra! Börjar om 5 min! Efter skolan ska jag ta ett pass på F&S så är hemma typ runt halv 6!

Slänger in en "Dagens outfit" lite senare om ja hinner!

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: