Gona

Ge mig helg..snabbt

Kategori: Allmänt

Heeej bloggis!

Shit va ja kollat på TV idag va! Kollade på Christine, Vänner sedan ringde farmor för att jag skulle gå över och dricka te så jag gick dit och hade det mys med farmor och kollade på Ugly Betty. Sedan halvsprang jag hem för & hinna med DH (vi bor i samma gård :P) & när jag kom hem så satt sjävlklart mamma & syrran förberedda framför TV:n..i vår familj är det alltid massa ljud & liv - MEN när vi tjejer kollar på våra serier..dvs DH & Greys (resten är det bara jag som kollar på haha) så får INGENTING störa oss! haha..ne men det va roligt & spännande! Ville bara påpeka en sak på DH, där när hon kokain-kvinnan va värsta "gullig" mot Gab, & Gab blir värsta rörd o ledsen men vadå kan inte hon bara tänka: "Vad är detta för slags vän som gör såhär mot mig??" DAAH!? Ne blev bara irriterad på de där :P..Men nu ropar mamma att vi ska dricka te o chitchatta i köket! Imon ska jag följa med mamma på kontroll för sitt ben sen ska vi på shoppingrunda samtidigt som jag lämnar av mina CV:n lite här & där :) Jag har alltså ingen skola på onsdagar :P skööönt känner mig verkligen seg och trött den här veckan, helt utsliten! Men snart e d helg..SNAAART haha då får jag umgås med mina flicks och förhoppningsvis göra om mitt rum!!


Säger godnatt nu för jag känner redan nu att jag kommer inte kunna hålla mig vaken så länge till såå..GODNATT BABES!


PUSSS!

Kommentarer

  • anastasia säger:

    SV: tack så mycket va snäll du är:)

    Alltså jag bytte för jag tröttnade faktiskt på blogg.se. Tyckte det var lite tråkigt om du förstår..? på devote kan man lixom ändra färg på text/storlek/textsnitt osv.. + att designen är mycket lättare att få till och sådär, så jag "trivs" faktiskt mkt bättre på devote:) Så det var drf jag bytte:)



    Men då är du ju ganska ny, tycker du att det är kul?

    2008-10-07 | 22:40:47
    Bloggadress: http://stacie-l.devote.se
  • Josefin Hellqvist säger:

    svar: tack! det är gjort det:)

    2008-10-08 | 09:00:45
    Bloggadress: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här: