Gona

*Gäsp*

Kategori: Allmänt

Haft en skön kväll? Min har vart chilldill hehe..har legat framför TVn o käkat bara o kollat på alla komediserier som gått på TV ikväll haha..Ska ni kolla på Prison Break ikväll? Det ska absolut inte jag!!! Usch va jag hatar den serien guud!! O sen allt tjöt om den ååh orka..haha det känns som att nästan alla börja kolla på den bara för "snyggingen" o sen fastna de..o dt tycker jag är löjligt, för han e ju inte ens snygg!? Näe iallafall, för min del blir det nu att gå igenom min garderob, jag har nämligen skolfoto imon och har ingen blekaste aning om vad jag ska ha på mig..eller vad jag ska göra med håret!! Äh dt får bli som dt blir faktist, ska försöka att inte anstränga mig så mycket det här året, DÅ kanske man lyckas se bra ut? Så jobbigt och bli dålig på skolfotot när hela skolan kan se!! O nu dessutom nästan alla gymnasium i Göteborg(..eller var det Sverige? Nej jag tror d bara va Göteborg)!! (den där dvd-skivan ni vet med massa skolor) Den ska jag ha iår också faktist, skitkul haha!

Nej nu är jag väääääääldigt törstig så jag måste gå hihi imon efter skolan blir det solning med Mirna och därefter stan! Kanske man hittar någonting kul då! We'll see about that =)

GODNATT KÄRA SMÅ APOR, PUSS!!

Kommentarer

  • Fian säger:

    Tusen tack för rösten, du ska bara veta hur mycket det betyder för mig.

    2008-10-21 | 00:03:40
    Bloggadress: http://hollywooddiet.blogg.se/
  • Bea säger:

    nej jag ÄLSKAR prison break :D

    Hur var din måndag?

    2008-10-21 | 05:21:21
    Bloggadress: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: