Gona

Freedom!!

Kategori: Allmänt

Äntligen, vår redovisning gick bra och är klart o inlämnat nu! Kom hem för en stund sen, mamma hade städat dt fint här hemma,,vi ska ju ha förkrök här hos mig innan vi drar vidare till housepartyt i ferdinard så dt blir ju skoj :) När jag kom hem gick jag förbi affären där jag tänkte köpa kol o smak o sånt till min vattenpipa MEN plötsligt hade Simmo bestämt sig för att inte längre sälja sånt till minderåriga!? Så löjligt, brukar alltid köpa det där ju! Tror bara det var den här kvinnan som inte tycker om mig haha..nåväl får gå ner senare med mammas legg..nu har jag tänk o platta mitt hår sen ta en liten powernap för jag känner mig verkligen helt död! Juste få ta mina järntabletter nu också så jag kanske blir liiite piggare :P
Nu till mitt problem - VAD in i helvete ska jag göra med mitt hår!? Sååå jobbigt, ska nog bara tupera det heeelt vildt så ja får massa volym..sminkning vet ja inte heller..vet inte om jag ska köra på Scarlette Johansson-stilen eller Mischa Barton-stilen?
Juste..kanske bodde äta också? Ja det tycker jag, till maten nu!
Hörs senare, PUSS!!!

 
Scarlette Johansson-sminkningen (minus det röda läppstiftet) eller Mischa Barton-sminkningen (dock inte så mycket kajal under ögat)
Vilket tycker Ni är snyggast?

Kommentarer

  • N. Albére säger:

    HAHAH bara för det kommer vi sluta som alkisar som bor på sensation white , "vi som hade planer" kommer vi tänka hahah nej skämtåsido :D



    Jag tycker mest om Micha bartons sminkning, jättesnyggt med så mkt svart under ögonen faktiskt. Men det kan lätt bli fel om man gör fel.

    Fast du har ju lite Scarlett-drag så då skulle du antagligen också passa bra i hennes sminkning :)



    Förresten, glöm inte att inte äta dina järntabletter med mat .. man måste ta dom på fastande mage annars bildas det rost i blodet (AHAH vadå nörd nr 1) men det är bra att veta (a)



    puss!

    2008-10-24 | 16:50:37
    Bloggadress: http://nownaalberes.blogg.se/
  • Rockabilly babe säger:

    Låter härligt.

    2008-10-24 | 16:53:49
    Bloggadress: http://raggarsvin.blogg.se/
  • Tara säger:

    Mischa barton, du passar as bra med svart sminkning runt ögonen :D POSS

    2008-10-24 | 19:03:17

Kommentera inlägget här: