Gona

Fredagskväll (:

Kategori: Allmänt

Godkvääääääll bloggsen!!

Detta är alltså fortfrande fredag..eftersom det är typ en minut elr nått till lördag så kanske ni tror att födelsedagsbarnen fyller år då, men nej fredag e dt haha :)
Fan vilken härlig kväll! Va på café med Itman, Mirna, Shabbu, Natascha, Sanet & så kom Seve & Ammara sen också, det va riktigt kul, vi gick på tusen cafén tills vi bestämde oss att verkligen sätta oss ner i ett haha, men jävligt skoj va det iaf, massor med skratt & sjuka bilder! Men tyvärr va vi tvungna o skynda oss hem för o hinna komma in i mirnas lägenhet HAHA..o det va INGE kul kan ja tala om för er att få springa som ett fucking durasellbatteri, som mina kompisar valde o kalla mig, för o hinna med språvagnen, medans ja hör natascha springade bakom mig, asgarvande skrika GOOOOOOONA GOOOOOOOOOONA med värsta skräckiga rösten, shit va vi skratta..o gissa vad? efter att ja sprungit, elr nej ja menar SPRUUUUUNGIT IHJÄL OSS i 400 meter så MISSAR VI SPÅRVAGNEN!! aa det va surt ja..

VEEEEM FYLLER ÅR IDAG VEM FYLLER ÅR IDAG??? Jo min man (haha) Zlatan Ibrahimovic!! Min idol gaaaah älskar den mannen!! Han fyller ju 27 år idag så stooooort GRATTIS till honom!!

Får även ta o gratta min vän Vedran som också fyller år idag, lyckos han :( vill också fylla år samma dag som Zlatan!!!

Nu ska jag titta film med Mirna!!

Godnatt, PUSSS!!

söta små flicks på stan
Jag, Shabbu, Mirna & Natascha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: