Gona

Finally home!

Kategori: Allmänt

Fan va skönt att äntligen gå över dörrtröskeln in till mitt hem. Längtat. Suttit från halv 11 i skolan o är hemma NU (det är typ 9 timmar!!!!), Notera att jag inte har någon skola på onsdagar heller! Det är så mycket Vi behövde plugga! Shabbu och jag.
Men vi har faktist fått gjort ganska mycket, och nu ska jag fixa årsinkomsten, arbetets framsida och driftkostnader!

Påvägen hem svängde jag in i Åhléns och köpte en ansiktsmask och in till Gina och köpte rosa söta klänningen, o den där kjol/klänningen som ja prata om, visar bild på de senare :)

Nu ska jag äta är såå jäkla hungrig va! Sen ikväll äre ju Greys wihuu :D Hoppas dt inte e 2 much drama nu bara för med tanke på gårdagens avsnitt av Desperate Houswives så vill vi inte ha mer drama! Even though I can be a dramaqueen hihi..

Visar en bilder på syrrans lilla laptop som ja berätta om igår också!

PUSS på er!!


Visst är den söt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: